KUIDAS LEIDA KIIREIM LAHENDUS?
 
Enamlevinud muredele leiate vastused meie ABIMATERJALIDEST.

Murekohtade tuvastamise ja likvideerimise protsessi aitab kiirendada täpne info tekkinud vea kohta.
Alljärgnevalt mõned näpunäited:
– alustage alati teadet sellest, millist domeeni viga puudutab
– pilt tekkinud veast räägib sageli rohkem, kui tuhat sõna
 
1. Kui on mure e-kirjade saatmise või vastuvõtmisega e-posti programmis
kontrollige, kas e-kirjade saatmine ja vastuvõtmine toimib veebimeili kaudu (näiteks www.teiedomeen.ee/webmail või webmail.teiedomeen.ee)
Veast teavitamisel lisage alati võimalusel koos kirjaga ekraanipilt meilikonto seadetest programmis.

Kui Te ei ole saanud kätte e-kirju, mis peaksid olema Teieni jõudnud, saatke meile alati järgnev info: milliselt aadressilt, millisele aadressile ja mis ajal kiri saadeti.

2. Kui Teil on mure veebilehe toimimise ja haldamisega, siis alati saatke meile koos e-kirjaga ka ekraanipilt tekkinud veast / veateatest.

3. Kui Teil on kontolt kadunud failid või e-kirjad, kirjutage meile, millal nad viimati teadaolevalt veel alles olid.

4. Kui Teil ei avane oma veebileht, cPanel liides ega ka e-post, siis teatage meile kindlasti oma internetiühenduse IP aadress, mida näete SIIT.

Radicenter 2024