Meie serverid kontrollivad iga sisenevat e-kirja. Kontrollitakse saatjat, saatja usaldusväärsust, kirja sisu ning manuseid.
Sellegipoolest ei saa aga tagada 100%-list rämpsposti väljafiltreerimist.
Kasutaja saab ise reguleerida rämpspostifiltri tugevust. Selleks on vaja sisse logida vastava e-posti aadressiga Webmaili aadressilt
https://webmail.domeen.ee (domeen.ee asendage enda domeeninimega)
Kui olete Webmaili sisse loginud, valige menĂĽĂĽst “Webmail Home”, seejärel “Spam Filters”.
Kui Webmaili sisselogimisel avaneb kohe “Webmail Home” lehekĂĽlg, saate menĂĽĂĽst kohe valida “Spam Filters” ning eraldi “Webmail Home” lingile klikkida ei ole vaja.
“Spam Filters” alt saate määrata rämpsposti läve, millest alates e-kirjad kustutatakse (“Set a custom threshold”).
Mida suurem on number, seda leebem on rämpspostifilter ja seda rohkem rämpsposti tuleb läbi.
Mida väiksem on number, seda karmim on rämpspostifilter ja seda vähem tuleb rämpsposti läbi, kuid seda suurem on oht, et ka mõni vajalik e-kiri jääb filtrisse kinni ja läbi ei tule.
Kasutaja peab leidma enda jaoks sobiva väärtuse. Üldjuhul soovitame määrata läveks 5.
Võimalus on ka ise lisada konkreetseid filtreid rämpsposti filtreerimiseks.
Valige “Webmail Home” menĂĽĂĽst “Email Filters”.
Filtri lisamiseks klikkige nupule “Create a New Filter”.
Määrake filtrile nimi (see on vaid Teie enda jaoks, mingi rolli see filtreerimisel ei mängi), reegel ning toiming.
Klikkige nupule “Create”. Iga e-posti aadressi blokeerimiseks ei ole vaja lisada eraldi filtrit, vaid kui filter on juba olemas, siis edaspidi saate “Edit” nupuga filtrisse lihtsalt aadresse juurde lisada.
Rämpspostifiltrit saate seadistada ka cPanel keskkonna kaudu, menĂĽĂĽ “Spam Filters” alt.
E-posti filtreid on samuti võimalik lisada cPanel keskkonna kaudu.
MenĂĽĂĽ “Global Email Filters” all saate lisada filtreid, mis rakenduvad kõikidele kontol olevatele e-posti kontodele ja menĂĽĂĽ “Email Filters” all saate lisada igale e-posti kontole eraldi.
Kui näete, et rämpsposti kirjad ei ole saabunud mitte Teie e-posti aadressile, vaid suvalistele Teie domeeniga seotud aadressidele (näiteks suvalineaadress@domeen.ee), mida ei eksisteeri, siis avage cPanel liideses menĂĽĂĽ “Default Address”, valige rippmenĂĽĂĽst domeen, mille e-posti aadressile need kirjad saabuvad, pange punkt valiku “Discard the email while your server processes it by SMTP time with an error message.” ette ja salvestage seadistus.
Kui on mure, et mõni vajalik kiri ei jõua Teieni (jääb rämpspostifiltrisse kinni), siis on võimalik lisada selle kirja saatja e-posti aadress valgesse nimekirja.
Valige cPanel keskkonnas “Spam Filters > Additional Configurations (For Advanced Users) > Show Additional Configurations > Edit Spam Whitelist Settings > Add A New “whitelist_from” Item”.
Kirjutage sinna lahtrisse kirja saatja aadress ja vajutage nupule “Update Whitelist (whitelist_from)” nuppu.
Kui soovite täielikult blokeerida kirjade saabumist mõnelt konkreetselt aadressilt või domeenilt, siis valige cPanel keskkonnas “Spam Filters > Additional Configurations (For Advanced Users) > Show Additional Configurations > Blacklist (Emails Never Allowed) > Edit Spam Blacklist Settings > Add A New “blacklist_from” item” ning sisestage sinna lahtrisse kirja saatja aadress või domeeninimi kujul “*@domeen.ee” ilma jutumärkideta.