E-arveid väljastame hetkel vaid riigi- ja kohaliku omavalitsusega seotud asutustele
E-arvete aktiveerimiseks palume saata meile sooviavalduse oma konto kontaktmeili aadressilt.
Sooviavalduses pange kindlasti kirja asutuse registrikood.
Et maksta e-arvega, klikkige meeldetuletuskirjas olevale lingile, seejärel nupule “Maksma”, kinnitage andmete õigsust ja nõustuge tingimustega ning klikkige nupule “Vali makseviis”. Klikkige seejärel nupule “Maksa e-arvega”. E-arve saadetakse peale nupule vajutamist asutuse registrikoodi järgi asutuse poolt määratud kanalit pidi.
NB! Kui olete Linna/valla allasutus – peab kliendikontol/arvel segaduste vältimiseks kajastuma Teie asutuse (mitte linna või valla) äriregistri kood!
E-arve Keskuse kaudu liigub vastav e-arve vajalikke teid pidi Teie asutuse registrikoodiga korrektse haldusasutuseni!