Kõik arved koostatakse alati kliendi nimele ning arve saajat muuta ei saa. Arve saaja muutmiseks on vajalik muuta klienti. Kliendi muutmiseks registreerige uuele kliendile kliendikonto meie koduleheküljel (www.radicenter.ee > paremalt ülevalt valige “KLIENDIALA” ja seejärel “Jätka uue kliendina”).
Kui uus kliendikonto on loodud, saatke palun senise kliendikonto kontaktaadressilt meile e-mail, millega soovite kõik kasutusel olevad teenused või mingi osa teenustest üle tõsta uue kliendikonto alla (lisage juurde ka uue kliendikonto kasutajanimi).
Peale seda, kui teenused on liigutatud uue kliendikonto alla, saate makse sooritada uue kliendikonto alt ning arve koostatakse uue kliendi nimele.
Selleks logige uuele kliendikontole sisse (www.radicenter.ee > ülevalt paremalt valige “KLIENDIALA”) ning menüüst valige kas “Domeenid” või “Veebimajutus”, seejärel klikkige vastava domeeni või veebimajutuse konto juures nupule “PIKENDA”.
NB! Kui “Jätka uue kliendina” nuppu ei ole “KLIENDIALA” leheküljel näha, siis olete tõenäoliselt kliendialasse juba sisse loginud. Nupp on näha ainult siis, kui Te ei ole hetkel sisse logitud. Seega logige esmalt kliendialast välja, valige uuesti ülevalt paremalt “KLIENDIALA” ning seejärel peaksite nägema ka nuppu “Jätka uue kliendina”.