Domeeni registreeringu või veebimajutuse konto ettemaksu pikendamiseks klikkige meie poolt saadetud meeldetuletuskirjas olevale lingile.
Seejärel jõuate ostukorvi, kus on vaja järgmisena klikkida nupule “Maksma”, nõustuda tingimustega ja kinnitada andmed.
Peale seda saate valida sobiliku makseviisi.
Võimalus on maksta kas pangalingi kaudu, klikkides vastava panga logole, või laadida alla arve käsitsi maksmiseks (nupp “Soovin teha makse käsitsi”).
Soovitame teha makse pangalingi kaudu, kuna siis jõuab makse meieni hetkega ning teenused pikenevad minutite jooksul.
Kui Te ei ole saanud meeldetuletuskirju, siis järelikult on Teil kliendi andmetes määratud kontaktiks e-maili aadress, mis ei tööta või mis pole enam kasutuses.
Sel juhul peaksite maksmiseks logima kliendialasse meie koduleheküljelt (www.radicenter.ee -> paremalt ülevalt “KLIENDIALA”) ning valima menüüst kas “Domeenid” või “Veebimajutus”, seejärel klikkima nupule “PIKENDA”.
Kindlasti vaadake üle oma kontaktaadress, klikkides nupule “KLIENDI ANDMED”.
Vajadusel uuendage oma kontaktaadressi.
Meie poolt välja saadetud meeldetuletuskirjad on kõik registreeritud ning neid näete kliendialas “Teavitused” alt.
Juhul, kui kliendialasse ei ole võimalik sisse logida, kuna kasutajanimi või parool on ununenud, siis klikkige kliendialasse sisselogimise lehel nupule “Unustasin parooli”.
Sisestage oma e-posti aadress või domeeninimi (aga mitte mõlemat korraga!) ning uus parool. Kliendikonto e-maili aadressile saadetakse kinnituskiri, millega peate uue parooli kinnitama.
Kinnituskirjast leiate ka oma kasutajanime.
Peale kinnitamist saate kliendialasse uue parooliga sisse logida.
Kui e-maili aadress, mis on märgitud kliendikonto kontaktaadressiks, on jäädavalt ligipääsmatu, siis saatke meile digiallkirjastatud avaldus aadressile support@radicenter.eu, millega soovite kliendikonto kontaktaadressi muuta.
Avaldus peab olema digiallkirjastatud kliendi või kliendi seadusliku esindaja poolt.
NB! Juhul, kui makselingi avamisel suunatakse Teid uue konto registreerimisele, siis kopeerige meeldetuletuskirjast makselink täies ulatuses, avage veebilehitseja (Mozilla Firefox, Google Chrome, Edge või mõni teine), kopeerige makselink selle veebilehitseja aadressiribale ja avage see aadress.
Seejärel saate jätkata teenuste pikendamist.
Teinekord piisab ka sellest, kui avate kirjas oleva makselingi uuesti.
NB! Teavituskirjas olev otselink lisab automaatselt kõik aasta jooksul aeguvad teenused ostukorvi.
Saate ostukorvist ka teenuseid vastavalt soovile eemaldada, klikkides teenusereal märgile “X”
– Kui soovite teenuseid ükshaaval ostukorvi lisada, tuleks sisse logida kliendiala kaudu ja lisada soovitud teenused kas tellitud veebimajutuse või domeenide lehelt.
– Samuti on võimalik kliendikonto profiili alt muuta vastavat seadistust kohas “Teenuste pikendamine”, kus saate määrata omale sobivaks ajaraamiks kas 1 aasta (vaikimisi) või 1 kuu. Peale salvestamist (sh. järgmise teavituskirja korral) lisab süsteem automaatselt juba vastava määrangu alusel teenused ostukorvi.